XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE

XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE - Bertemu lagi dengan saya Admin Droid Shot, Kali ini saya menulis artikel dengan judul XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE, semoga saja isi postingan mengenai NEW LAUNCHED PHONES, bermanfaat buat sahabat Droid Shot.

Judul : XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE
link : XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE


TECH-REVIEW RATING :- 9/10


NOW THESE DAYS MI BECOMES MOST POPULAR COMPANY IN INDIA DUE TO IT'S VALUE PROVIDER SMARTPHONES. AND NOW TODAY XIAOMI LAUNCHED THEIR TWO PHONES IN INDIA MI A2 . SO TODAY WE ARE GOING TO DISCUSS ITS FEATURES AND REVIEW BY OUR EXPERTS . SO LET'S START

MIA2 DISPLAY
MI A2 IT COMES WITH A DISPLAY OF 18:9 DISPLAY WITH 5.99INCHES AND 1080*2160 FULL HD RESOLUTION. AND NOW XIAOMI ALSO PROVIDE FEATURES TO PROTECT OUR EYES AS NOW THEY PROVIDE EYE MODE,NIGHT MODE, COLOUR CHANGING MODE.
MOREOVER ITS DISPLAY IS SHARP, VIBRANT,COLOURS ARE NATURAL. BUT ONE CAUTION IS THAT ITS DISPLAY SOMETIMES CHANGE COLOURS TO MULTICOLOUR.


MIA2 CAMERA DEPARTMENT
IT CONTAINS A BACK CAMERA OF 12+20MP DUAL REAR CAMERA WITH FLASH AND CAMERA HAS ALL FEATUERS LIKE PANORMA MODE HDR ETC. AND WHEN COMES TO FRONT CAMERA DEPARTMENT ITS HAS 20MP FRONT CAMERA. BOTH THE CAMERA PERFORMANCE ARE EXCELLENT ACC. TO ITS RANGE.

MIA2 SENSORS
IT HAS ALL SENSORS LIKE ACCELEROMETER, GYROSCOPE,FINGERPRINT

MIA2 PROCESSOR AND GRAPHIC CARD 
MIA2 IS POWERED BY SNAPDRAGON 660 AND THE GRAPHIC CARD OF A2 IS ADRENO 512 4GB RAM 64GB STORAGE. THE RAM IS DDR4 RAM

M1A2 OVERVIEW BY TECH-REVIEW EXPERTS
MIA2 IS A BEAST ACCORDING TO ITS PRICE RANGE. BUT IT HAS SOME CONS LIKE SMALL BATTERY, HYBRID SIM SLOT. AND OTHER ALL FEATUERS ARE GOOD

IF YOU WANT A TRENDY PHONE WHICH IS SLIM AND GOOD CAMERA AND WITH GOOD PERFORMANCE THEN GO FOR THIS PHONE 
 COMMENT DOWN BELOW WHICH FEATURE OF THIS PHONE DO YOU LIKE THE MOST 
MI
 MI


Bagaimana postingan Artikel tentang XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE ?

Mungkin cukup sekian postingan XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE kali ini, semoga bisa memberi manfaat untuk anda. Sampai bertemu kembali di postingan artikel selanjutnya. Jangan lupa bagikan artikel ini jika bermanfaat.

Terima kasih telah membaca artikel XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE dengan alamat link https://droidshot.blogspot.com/2018/08/xiaomi-mi-a2-launched-see-it-full.html

Related Posts:

0 Response to "XIAOMI Mi A2 LAUNCHED [ SEE IT'S FULL SPECIFICATION] AND PRICE"

Post a Comment